lördag 27 november 2010

Känner du "någon"?

Idag fyller Lille V tre veckor, tiden har bara runnit iväg.

Är på ett sånt fantastiskt dåligt humör idag. Det känns som jag är en städtant och mattant i ett, undrar hur huset skulle se ut om jag också bara la ner projektet städ och hålla i ordning? Det funkar inte att lämna saker "nästan gjorda" för att göra det senare, för senare kommer aldrig.. Inte när man har två barn och hund. :) I den punkten är jag och maken oense, för när han lämnar saker för att göra dem senare, så kan senare innebära flera veckor om inte "någon" kommer och städar undan. I mitt fall så kommer aldrig "någon", märkligt det där :) Får väl lära mig att leva med skit i hörnen, fast jag inte vill...

Så istället för att få brytet på maken så skickade jag iväg han ensam till Bauhaus, hmmm? Låter då inte som ett straff för en karl iaf...hahahah.

Ska skriva inköpslista och handla idag också- för jag vill adventsmysbaka imorgon- För då är det första advent!

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Skickar en värmande kram till dig. Hoppas ni får en fin advent och pussa dina hjärtan från en tant i söder.

    SvaraRadera