onsdag 17 november 2010

Premiär på stan

Idag gjorde V premiär på stan, vi åkte till vårt närmaste köpcentrum och knallade runt och åt en god lunch. Det var så skönt att komma ut efter "husarresten". Handlade lite mer kläder till V samt amningsbehåar till mig. Allting gick bra och vi var hemma lagom till hungern kom, sen la vi oss i sängen tittade på tv och ammade. Medans maken tog med Kajsa till inhängnaden för att hon skulle få springa- men vår bekväma hund sprang inte i onödan så han hade fått trissa henne lite..hahaha. Sen kom de hem med Lilla Fröken också, hon var glad men allt är så intensivt just nu och jag tror att jag säger "nej" 500ggr om dan utan någon vidare framgång. Bäst funkar det att leka på sitt egna rum. Nattningen gick bra, jag mosade ner mig med Lilla F i hennes juniorsäng och sjöng lite, och hon verkade somnat gott efter det. :) Nu har lugnet lagt sig över huset, och vi tänkte se på lite repriser på datorn innan det är dags för att amma innan natten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar