torsdag 2 december 2010

Traderar

Nu provar jag på att tradera bort min mamma garderob...
Har bara handlat på tradera innan men nu ger jag mig på att sälja av mig lite saker. Har bara lagt in fyra anonser för att bli lite varm i kläderna. Sen kanske jag går loss om det funkar smidigt. Funderar bara hur jag ska packa varorna bra. Får gå ut i förrådet och leta efter ordentlig tejp :)

Maken fick snällt lämna Lilla Fröken idag på förskolan, för han ägnade sig åt sovmorgon- så det fick bli hans "straff" hahahaha....

Lille V hade helt vansinniga amningstider inatt, 23 (fick även ge lite extra ersättning), 03:44, sedan snuttades det mellan 5 och 6- gissa om jag hade lust att stiga upp när klockan ringde kl 6... blääääää....

1 kommentar:

  1. Åh ja dessa mammakläder...
    Jag är ute på "vanligasnyggakläderletarjakt" men det känns nästan som om jag inte vet vad som gäller nu förtiden haha.
    Va ju på stan för ett tag sen och skulle shoppa nytt men det slutade med noll och inget men en massa till ungarna istället...
    Suck =D

    SvaraRadera